24 листопада 2017 року в Андріївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Шляхи реалізації в Андріївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Концепції національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в контексті викликів сучасності».

На порядку денному розглядалися такі питання:

1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.

2. Про шляхи реалізації в Андріївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Концепції національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в контексті викликів сучасності.

3. Про формування національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури.

4. Про систему роботи з національно-патріотичного виховання учнів через роботу шкільного Музею бойової доблесті та слави.

5. Про формування в учнів початкових класів громадянських якостей у навчально-виховному процесі.

6. Про формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості в позаурочній діяльності.

7. Про виховання в учнів любові до рідної землі, її історії та збереження історичної пам’яті як важлива умова розвитку свідомого громадянина.

8. Психологічні засади патріотичного виховання учнів (результати анкетування)

Зіборова О.І., вчитель української мови та літератури, прозвітувала про стан роботи над довготривалим загальношкільним проектом «Український вимір» та зауважила, що підготовчий та конструкторський етапи завершені, розпочинаємо роботу над наступним етапом – технологічним, тобто створенням самого проекту.

Шелест Ю.Р., педагог-організатор, висвітлила основні напрямки, за якими реалізується Концепція та наголосила на тому, що необхідно ще більше урізноманітнювати шляхи та заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.

Всі доповідачі якомога глибше висвітлили питання національно-патріотичного виховання в навчально-виховному процесі закладу, проілюструвавши свої доповіді презентаціями із світлинами заходів.

Дуб О.І., практичний психолог, проаналізувала анкетування учнів «Як ви розумієте зміст терміну «патріотичне виховання»?», де зауважила, що всі учні вважають себе патріотами і готові захищати свою батьківщини, також майже всі респонденти відповіли, що патріотичне виховання необхідно розпочинати з раннього дитинства.

Рішенням педагогічної ради було наступне:

1. Провести технологічний етап загальношкільного довготривалого проекту «Український вимір» (січень2017 р. - січень 2019 р.)

2. Розробити рекомендації вчителям щодо урізноманітнення шляхів і форм реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді Андріївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.

3. Провести декаду патріотичного виховання, враховуючи розроблені рекомендації.

4. Провести вихідне анкетування учнів та вчителів Андріївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 «Як Ви розумієте зміст терміну «патріотичне виховання»?»

Засідання педагогічної ради пройшло в піднесеному настрої, теплій обстановці. Аналізуючи роботу вчителів над вправами «Голос країни» та «Гора» наприкінці засідання, можна сказати, що педагогічний колектив отримав задоволення від роботи в групах та отримав очікувані результати від роботи ради.

Кiлькiсть переглядiв: 742